- UKREPI ZA BLAŽITEV POSLEDIC EPIDEMIJE COVID-19 – PKP 5
- VABILO NA SPLETNI SEMINAR – VRAČANJE DRŽAVNE POMOČI PO INTERVENTNI ZAKONODAJI – ne prezrite!
- JAVNI POZIV DELODAJALCEM ZA ODDAJO POTREB PO KADROVSKIH ŠTIPENDIJAH
- VPIS V IMENIK VODIJ DEL – obvestilo za GRADBENO DEJAVNOST
- AKTUALNI RAZPISI, JAVNA POVABILA – ne prezrite!
- OBRAČUN PRISPEVKOV ZA ZASEBNIKE – oktober 2020
- OBRAČUN PLAČ ZA ZAPOSLENE PRI ZASEBNIKIH – oktober 2020
2. | VABILO NA SPLETNI SEMINAR – VRAČANJE DRŽAVNE POMOČI PO INTERVENTNI ZAKONODAJI |
Skupno z OOZ Metlika smo se odločili glede na do sedaj sprejete pakete državne pomoči in trenutne razmere, da organiziramo spletni seminar na temo Vračanje državne pomoči po interventni zakonodaji. Spletni seminar bo potekal
v četrtek, 19. novembra 2020, ob 12. uri.
Predavateljica: Jasmina Malnar Molek, davčna svetovalka OZS, predavateljica z več kot 27-letnimi izkušnjami na področju računovodstva in davčnega svetovanja.
Vsebina:
- Pregled državne pomoči po interventnih ukrepih (od PKP1 do PKP5)
- Kriterij upada prometa – kako ga izračunamo in kdaj ga ni potrebno?
- Katere prihodke upoštevati pri izračunu upada prometa?
- Kršitve 99. člena (izplačilo dobička, nagrad poslovodstvu, …)
- Vračila v primeru odpovedi pogodbe o zaposlitvi in likvidacije družbe
- Knjiženje prejete državne pomoči
- Vračilo državne pomoči
- Odgovori in vprašanja
Čas trajanja: 2 šolski uri. Kotizacija:
– za člane OOZ Črnomelj s plačano članarino bo spletno predavanje brezplačno (sklep skupščine OOZ Črnomelj z dne 13. 3. 2020).
– ostali udeleženci plačajo kotizacijo v višini 70,00 EUR za osebo na TRR OOZ Črnomelj št. SI56 0243 0001 2882 811, sklic na: SI00 11-20 pred pričetkom izobraževanja.
PRIJAVE: do torka, 17. 11. 2020, na e-naslov: tatjana.aupic@ozs.si. Na podlagi prejete e-prijave boste pred seminarjem prejeli link do dogodka, kjer bo na OZS nato zabeležena tudi vaša udeležba.
3. | JAVNI POZIV DELODAJALCEM ZA ODDAJO POTREB PO KADROVSKIH ŠTIPENDIJAH |
Obveščamo vas, da je objavljen je javni poziv delodajalcem za oddajo potreb po kadrovskih štipendistih za šolsko/študijsko leto 2021/2022.
NAMEN JAVNEGA RAZPISA: zbrati ponudbo kadrovskih štipendij v Republiki Sloveniji z namenom informiranja učencev, dijakov in študentov o vseh razpoložljivih kadrovskih štipendijah pred izbiro izobraževanja in s tem podporo njihovemu odločanju glede na potrebe na trgu dela, ter ponuditi delodajalcem enotno oddajanje potreb po kadrovskih štipendistih.
ODDAJA POTREB: potrebe po kadrovskih štipendistih delodajalci (oz. njihov pooblaščeni predstavnik) oddajo preko spletne strani sklada https://www.srips-rs.si tako, da se prijavijo v Izmenjevalnico. Navodila, kako oddati potrebo v Izmenjevalnici, so na voljo tukaj.
Rok za oddajo potreb: do vključno 31. januarja 2021.
Dodatne informacije: pri skladu po e-pošti kadrovske@sklad-kadri.si oz.na tel.: 01 43 45 882.