- UKREPI ZA BLAŽITEV POSLEDIC EPIDEMIJE COVID-19 – PKP 6
- NOVA E-VLOGA ZA DELODAJALCE – OBVESTILO O DELU NA DOMU
- OBVEZNOSTI DELODAJALCEV GLEDE ŠTIPENDIRANJA
- VPIS V IMENIK VODIJ DEL – obvestilo za GRADBENO DEJAVNOST
- AKTUALNI RAZPISI, JAVNA POVABILA
- OBRAČUN PRISPEVKOV ZA ZASEBNIKE – november 2020
- OBRAČUN PLAČ ZA ZAPOSLENE PRI ZASEBNIKIH – november 2020
2. | NOVA E-VLOGA ZA DELODAJALCE – OBVESTILO O DELU NA DOMU |
Na podlagi Zakona o delovnih razmerjih je delodajalec o nameravanem organiziranju dela na domu, pred začetkom dela delavca, dolžan o tem obvestiti inšpektorat RS za delo (IRSD). Obvestilo mora delodajalec oddati preko portala SPOT (eVEM). Vlogo preko portala SPOT lahko odda:
- zakoniti zastopnik poslovnega subjekta, ki je vpisan v Poslovni register Slovenije (PRS), ali
- pooblaščena oseba, ki jo je zakoniti zastopnik poslovnega subjekta pooblastil za izvajanje tega in/ali ostalih postopkov portala e-VEM.
Torej, če v imenu podjetja vloge ne bo urejal zakoniti zastopnik, bo moral urediti pooblastilo za pooblaščeno osebo na SPOT (e-VEM ) točki – ena od točk je tudi naša zbornica. Zaradi epidemije in z njo povezanih ukrepov je zaželjena predhodna najava na tel.: 041 606 659. E- vloga Obvestilo o delu na domu je delodajalcem na voljo od 3. 12. 2020, več o vsebini vloge pa na strani: Napotitev delavca na delo na domu.
3. | OBVEZNOSTI DELODAJALCEV GLEDE ŠTIPENDIRANJA |
Delodajalci imajo na področju štipendiranja do sklada dve različni obveznosti:
- Poročanje o podeljenih štipendijah
Vsi štipenditorji v Sloveniji morajo redno poročati o vseh štipendijah, ki jih izplačujejo v šolskem/študijskem letu 2020/2021, ne glede na to kdaj so prvič podelili posamezno štipendijo. Poročati morajo podjetja, podjetniki, občine, izobraževalne ustanove, fundacije, društva in vse druge pravne osebe, ki imajo v šolskem oziroma študijskem letu 2020/2021 vsaj enega štipendista. Podatke je potrebno vnesti preko spletne aplikacije.
Delodajalci, ki so vključeni v regijske štipendijske sheme, jim ni potrebno posebej sporočati skladu podatkov.
Več informacij se nahaja tukaj. Rok za poročanje za šolsko oziroma študijsko leto 2020/2021 je 31. 12. 2020.
- Oddajo potreb po kadrovskih štipendistih za šolsko/študijsko leto 2021/2022
NAMEN JAVNEGA RAZPISA: zbrati ponudbo kadrovskih štipendij v RS z namenom informiranja učencev, dijakov in študentov o vseh razpoložljivih kadrovskih štipendijah pred izbiro izobraževanja.
ODDAJA POTREB: potrebe po kadrovskih štipendistih delodajalci (oz. njihov pooblaščeni predstavnik) oddajo preko spletne strani sklada https://www.srips-rs.si tako, da se prijavijo v Izmenjevalnico. Navodila, kako oddati potrebo v Izmenjevalnici, so na voljo tukaj. Rok za oddajo potreb: do vključno 31. januarja 2021.
Dodatne informacije: pri skladu po e-pošti kadrovske@sklad-kadri.si oz.na tel.: 01 43 45 882.
4. | VPIS V IMENIK VODIJ DEL – obvestilo za GRADBENO DEJAVNOST – podaljšanje prehodnega obdobja do 31. 5. 2022! |
Državni zbor RS je na izredni seji dne 29. 4. 2020 sprejel spremembo Gradbenega zakona, s katero se podaljšuje prehodno obdobje za izvajalce del (120. člen). Prehodno obdobje se podaljša za dve leti, to je do 31. maja 2022. IN ŽE VEČKRAT NAPISANO, KDO SE TOREJ MORA VPISATI V IMENIK VODIJ DEL?
V imenik vpisanega vodjo del potrebujejo vsa podjetja, ki izvajajo dejavnost v gradbeništvu, razen izvajalci enostavnejših zaključnih gradbenih del (slikopleskarstvo, talne in stenske obloge, štukature, podi …). Vpišejo se skorajda vsi, tudi fasaderji, krovci, tesarji, železokrivci, inštalaterji …, skratka vsi, ki imajo pridobljeno obrtno dovoljenje za gradbeno področje.
Pomembno: v imenik vodij del pri OZS se, poleg mojstrov s področja gradenj, lahko vpišejo tudi nosilci obrtnih dejavnosti z gradbenega področja (torej vpis nosilec dejavnosti je brez preverjanja izobrazbenih pogojev, samo kot nosilec na obrtnem dovoljenju), vendar naj bi takšen vpis veljal samo za izvajanje vzdrževalnih del ali če so podizvajalci in zanje vodenje del prevzame glavni izvajalec.
Za izvajanje NOVOGRADENJ, tudi če gre samo za posamezna dela na novogradnjah, pa je potreben vpis na podlagi MOJSTRSKEGA, DELOVODSKEGA ali STROKOVNEGA IZPITA.
ZATO ŠE ENKRAT: Ni več časa za razmišljanje, zato se vsem izvajalcem del, ki še nimate opravljenih zahtevanih izpitov (mojstrski, delovodski, strokovni) oziroma ustrezne strokovne izobrazbe na svojem delovnem področju, priporoča, da takoj pristopite k opravljanju teh izpitov in še pravočasno ujamete zakonsko podaljšani rok, sicer boste zelo težko ujeli skrajni rok maj 2022!!! Več v prejšnjih obvestilih od 10/19 naprej!
Če imate na podlagi napisanega še dodatna vsebinska vprašanja, se lahko obrnete na sekretarja sekcije g. Rozmana, 01-58-30-540, ali e-naslov: janko.rozman@ozs.si, za sam postopek vpisa pa na našo zbornico.